Listă documente de interes public și documente produse/gestionate de instituție ce pot fi publicate:
- actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
- structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al instituţiei publice;
- numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale persoanei responsabile cu difuzarea informaţiilor publice;
- coordonatele de contact ale instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
- sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil
- Plan de management
- Plan Strategic
- Plan Alb
- Regulament Intern al spitalului
- Regulamentul de Organizare și Funcționare al spitalului
- programele şi strategiile proprii
- Rapoarte anuale aplicare a Legii nr. 544/2001
- Buletin informativ al informatiilor de interes public
- Venituri nete salariale
- Centralizator achizitii publice
- Contracte de achizitie publica de peste 5000 euro
- Programul de functionare al unitatii
- Declarații de avere și interese
- Informații privind organizarea concursurilor
- Grafic garzi
- Lista comisiilor spitalului
- Activitatea Consiliului Etic
- Contractul Colectiv de Muncă
- Raport de activitate
Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativă (refuz și netrimitere în termen legal):
În cazul în care o persoana considera că dreptul privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă conducătorului autorității sau instituției publice căreia i-a fost solicitată informația.
Vă rugăm să descărcaţi şi să completaţi unul dintre formularele-tip de mai jos: