Listă documente de interes public și documente produse/gestionate de instituție ce pot fi publicate:

 

  • actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
  • structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al instituţiei publice;
  • numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale persoanei responsabile cu difuzarea informaţiilor publice;
  • coordonatele de contact ale instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
  • sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil
  • Plan de management
  • Plan Strategic
  • Plan Alb
  • Regulament Intern al spitalului
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare al spitalului
  • programele şi strategiile proprii
  • Rapoarte anuale aplicare a Legii nr. 544/2001
  • Buletin informativ al informatiilor de interes public
  • Venituri nete salariale
  • Centralizator achizitii publice
  • Contracte de achizitie publica de peste 5000 euro
  • Programul de functionare al unitatii
  • Declarații de avere și interese
  • Informații privind organizarea concursurilor
  • Grafic garzi
  • Lista comisiilor spitalului
  • Activitatea Consiliului Etic
  • Contractul Colectiv de Muncă
  • Raport de activitate

 

Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativă (refuz și netrimitere în termen legal):

În cazul în care o persoana considera că dreptul privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă conducătorului autorității sau instituției publice căreia i-a fost solicitată informația.

Vă rugăm să descărcaţi şi să completaţi unul dintre formularele-tip de mai jos:

  • Reclamatie administrativa in cazul unui raspuns negativ – [Deschide]
  • Reclamatie administrativa pentru netrimitere in termen legal – [Deschide]
RomanianEnglish